stryczek na wynso

Poproszę jeden stryczek na wynos

przez • 07/06/2014 • Wiadomości, WideoKomentarze (0)

Profanacja godna pętli. Większość osób ma bardzo nikłe pojęcie o tym jak umiejętnie prowadzić samochód. Niewielu potrafi dobrać optymalną pozycję za kierownicą, jeszcze mniej wie jak poprawnie układać dłonie na kierownicy.

Jak złota w rynsztoku szukać takich, którzy ominą przeszkodę w samochodzie bez ABSu. Już nie mówiąc o wyjściu z poślizgu czy umiejętności wprowadzenia samochodu w kontrolowany poślizg. Opóźnione hamowanie też jest nie lada wyzwaniem.

Za to każdego pierwszego lepszego cwaniaka stać na to by całkiem poprawnie wyczuć gabaryty swojego auta. Choć o zgrozo, strach pomyśleć co by się działo gdyby wsiedli po raz pierwszy do innego samochodu.

Wcale nie lepszy jest kierowca BMW M3 E92, który robi furorę w sieci swoim onboardem. Istny szczyt głupoty oraz dowód na to, że Internet czci kicz. Na youtubie nie brakuje osób, które podziwiają kierowcę oraz doceniają jego „umiejętności”. Myślę, że każda osoba, która naprawdę potrafi jeździć bardzo szybko, niezależnie jakim jedzie samochodem i ile systemów wspomagających jazdę ma wyłączonych, dojdzie do podobnych wniosków. À propos – te systemy i tak zabijają frajdę z jazdy, skutecznie spowalniają wprawnego kierowcę.

Filmik zaczyna się na ulicy Puławskiej w Warszawie, skąd kierowca M3 kieruje się z Piaseczna w stronę centrum. Pierwszym „progiem zwalniającym” okazał się być prawoskręt w Dolinkę – bardzo wczesne dohamowanie i nikła prędkość w zakręcie, choć trudność tutaj sprawiali motocykliści[1:12]. Następnie zobaczymy kolejne bardzo wczesne dohamowanie do świateł na ulicy Czerniakowskiej, prawoskręt na most Siekierkowski[3:30]. Nawet jakby hamował tam z intencjami zatrzymania się przed czerwonym światłem, efektywność tej próby jest godna pogardzenia.

Najwięcej zaś zdradza zjazd z mostu Siekierkowskiego w stronę wału Miedzeszyńskiego [5:05]. Kolejne wczesne dohamowanie, monotonnie słaba prędkość, o dziwo znowu na łuku. Nietrudno dostrzec tę słabość tego wielkiego kierowcy (mierząc go miarą Internetową). Zwinnym VW Polo albo nawet Fabią spokojnie szłoby przytrzeć mu nosa jadąc zewnętrznym pasem na tym lewym zakręcie (znacznie mniej optymalna linia jazdy). I zapewne prędkość na wyjściu z kolejnego łuku mimo niedoboru mocy byłaby dość podobna, a może nawet większa. Z kolei o takim wypluciu nie byłoby mowy, również w przypadku trzymania się jedynie wewnętrznego pasa ruchu, zamiast korzystania z trzech naraz.

[8:09] Kolejne nędzne dohamowanie i już intencjonalnie zerowa prędkość w łuku. Jeśli bym szukał wrażeń to właśnie na tym lewoskręcie jest idealnie dużo miejsca żeby pójść „z odwyrtki” – szarpnąć w prawo, odpuścić, skontrować, dodać gazu i wyjść długim i pięknym slajdem.

[10:08] pierwszy klakson, szkoda że ludzie tacy pasywni i niechętnie okazują dezaprobatę.

Mogę liczyć na to, że znajdzie się jakiś DOBRY kierowca, w pełnym tego słowa znaczeniu… I ziewając utrze nosa temu „pro wannabe” driverowi. Naprawdę niewiele trzeba żeby takiego sprowadzić na ziemię. Nawet VAN jakim jest nowy Seat Alhambra by wystarczył, pod warunkiem krętej drogi. Istny przerost formy nad treścią.

Hip hip dla racjonalnej nienawiści.

[youtube]6YUBjJiF0tE[/youtube]

Kolejny filmik z S2 YBKIm wannabe, S2 IDIOTĄ:

[youtube]Ito9PLdR96Y[/youtube]

A tutaj dedykacja dla kierowcy BMW M3 o blachach S2 YBKI, który de facto jest wolny, oraz ślepym owieczkom, tzn. zwolennikom:

[youtube]YcjW_B3C5Tw[/youtube]

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *